דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כל אחד יכול לכתוב תוכן שיווקי? 

מאת    [ 28/11/2009 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2032 פעמים ]

במציאות המודרנית של היום, אתרי אינטרנט מהווים את הבמה העיקרית לפרסום מוצרים ושירותים. עקב כך, תוכן שיווקי מקבל משקל נכבד במשיכת גולשים רבים ככל האפשר אל אתר האינטרנט. ניתן בהחלט לחשוב כי כל אחד יכול לכתוב תוכן שיווקי, כל עוד הוא יודע לכתוב בצורה ברורה ורהוטה, המתאימה לקהל היעד. זאת בייחוד כאשר אתרי מאמרים רבים צצים על פני השטח ומאפשרים לכל אחד לפרסם את מרכולתו בחינם. ואף על פי כן, לפניכם מספר סיבות מדוע כדאי להשאיר משימה זו לכותבים מקצועיים.

תוכן שיווקי דורש השקעה של זמן

נכון הדבר שעל ידי כתיבה עצמאית של תוכן שיווקי ניתן לחסוך כסף אך יש לזכור כי בכדי לעצב תוכן שיווקי בצורה הטובה ביותר, יש להשקיע בכך זמן רב. תוכן שיווקי טוב דורש מחקר שוק, בדיקה של הסביבה העסקית ובדיקת התכנים השיווקיים של אתרי המתחרים. מעבר לכך, הכתיבה עצמה של תוכן שיווקי דורשת לעיתים זמן ניכר, בייחוד כאשר לכותב אין ניסיון קודם בכך. השקעת זמן בכתיבת תוכן שיווקי גורעת מההשקעה בתחומים אחרים הנדרשים בבית העסק, דבר המקבל משנה תוקף כאשר מדובר בעסק בתחילת דרכו. בצורה זו, על אף שנחסך כסף על כותבי תוכן שיווקי מקצועיים, בעצם בוזבז זמן יקר מאוד.

כתיבת תוכן שיווקי על ידי נקודת מבט נוספת

בעל אתר אינטרנט אשר מבקש לכתוב תוכן שיווקי באופן עצמאי, מבצע זאת מתוך נקודת המבט הסובייקטיבית שלו. עם זאת, באמצעות כותבי תוכן שיווקי מקצועיים ניתן לקבל נקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. בצורה זו ניתן לעצב את התוכן השיווקי באופן אשר יתאים אל קהל היעד בצורה הטובה ביותר. לעיתים, נקודת מבט אובייקטיבית זו תורמת להגדרה ברורה יותר של קהל היעד ועל ידי כך גורמת למשיכה של גולשים רבים יותר מבעבר.

תרומת הניסיון ונקודת המבט המקיפה של כותבי תוכן שיווקי מקצועיים

מעבר לכך שכותבי תוכן שיווקי מקצועיים תורמים נקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית, כדאי יותר להשתמש בשירותיהם עקב הניסיון הרב שיש להם והיכרותם את תחום הפרסום. יתרונות אלו מאפשרים כתיבת תוכן שיווקי המייחד את המוצרים והשירותים של בעל אתר האינטרנט ביחס למתחריו. כמו כן, ניסיון זה מונע כתיבת תוכן שיווקי שעלול לפגוע בהצלחת אתר האינטרנט. יתר על כן, כחלק מתהליך קביעת התוכן באתר אינטרנט, כותבי תוכן שיווקי מקצועיים מבצעים בדיקה מקיפה של התחום בו עוסק הלקוח ושל מתחריו. באופן זה מתאפשרת נקודת מבט מקיפה הרבה יותר ממה שיכול להשיג בעל אתר אינטרנט הכותב את התוכן השיווקי באופן עצמאי. בזכות זאת ניתן לכתוב תוכן שיווקי טוב יותר, המותאם לתחום בו עוסק האתר ומודע אל מעלותיהם וחסרונותיהם של האתרים המתחרים.

ניתן לראות אם כן, כי למראית עין יכול כל אדם רהוט ובעל יכולות כתיבה לכתוב תוכן שיווקי עבור אתר האינטרנט אשר בבעלותו; אך למעשה עדיף להשאיר משימה זו לכותבי תוכן שיווקי מקצועיים.

 

 

 

איי וי טקסט בע"מ http://www.ivtext.co.il קופירייטינג תוכן שיווקי כתיבה שיווקית, חברה מובילה בתחומים קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן לקידום אתרים ברשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב